Tuesday, October 18, 2011

RinDu 'diA' snGt2..

      Termnung sorg2 tetibe teringat ksh dlu2 time study..ari2 together2 ngan kwn2..hdp x pernh sunyi.jap baik jap gaduh n then gosip2..bkn yg buruk2 pun just nk shre problem je n then sme2 setlekn. sme best.yg pling x bleh lupe ble berkenalan ngan sorg mamat ni yg mne khdirannya sngt x mnyenangkan hati..bnci tul ble tgk muka die cm mnympah je coz die ni ske sngt tnjuk bgus cm la dunia ni die yg punya..huhu.tp ble kwn dr ari ke ari rsenye x de lah truk sngt. 2 la org dh ckp don't judge a book by it's cover kn dh terkena. sejak dri 2 kami  slalu sme2. study sme2 n discuss smthing sme2 smpaikan de la jgk klas yg sme. ble tibe je sem bru mula lah sling msg n col tnya add klas yg mne kot2 la x sme kn..hehe.cm klakar la plak. time 2 rse cm dihargai as a friend. banyk yg aku blajar dr dia. bergaul ngan dia membuatkna aku menjdi lbh berani n kuat semangat. aku x mau dikalahkn n asyik nk bersaing je..last2 alhamdulillah aku dpt ape yg aku impikan.tp syg sngt2 coz kteorg x bleh nk kekalkan smua kenangan 2 sbagai knangan terindah kerana pershbtan kami akhirnya dilanda badai. smpai sekarang dri ini sndri x tau apekah punca sebnr sme ni terjadi. smkin ari dia smkin mnjauhkan dri. time 2 sedih sngt2 shggakan 1 ari tersrmpak ngan dia n aku cbe kuatkan semngat utk bertnya tetapi dia mngelakkn dri dr mnjwab soklan yg diajukan. dgn itu aku redha n tawakal ngan ape yg terjdi. aku slalu berfkrn negatif yg mnyatakan bhwa khdiran aku dlm hdpnya just utk kepntingan peribdinya shj bkn ikhlas dlm pershbtan. sjk dr i2 n smpai skrg hmpir 2 thn smenye sepi krn msg2 dh bwk dri hlg entah ke mana. bkn dri ini x pernh nk amik tau tp x mau d'kcewakan lg..biar lah smenye mnjadi rahsia yg Maha Pencipta..ape yg penting muhasabah dri sndri dahulu sblm nk slhkan org lain.mybe jgak dri ini terlalu mudah utk percaya pd seseorg n terlalu sygkn org lain melebihi dri sendri sblm menilai ape yg baik n apa yg sebaliknya.
















Rindu sngt2 kt kamu..seandainya semua ini adalah salah n silap dri ini mintak maaf bnyk2 kerna x mmpu utk jd shbt yg terbaik tuk kamu. walaupun berjauhan x pernh sesaat pun drimu dilupakn. brite yg terbaru aku dgr dr kwn2 yg kamu sdh bekerjaya.alhamdulillah..tahniah buat kamu ya.. 







3 comments:

  1. ermmmm jgn sedey2....
    tak semestinya pergi seorang, yang lain tak datang n tak setia or something else la...hehehhe
    perpisahan tetap terjadi awak....sentiasa la berdoa untuk dia...semoga dia sentiasa happy n berjaya....jgn sesekali menyinpan dendam tau...
    ehheheheh

    ReplyDelete
  2. btui 2 trima ksh shbt..rindu awk sngt2..

    ReplyDelete
  3. ermm misssss awak jugak...
    rindu time bergurau senda di FKI...
    hik hik. hik...

    ReplyDelete